غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

ما عده‌ای از دانشجویان هستیم که قرار گذاشتیم در حد توان‌مان برای غزه کاری کنیم.
عصرها از ساعت 17 تا 22 در چهارراه ولی عصر جمع می‌شویم و هر کدام کاری می‌کنیم، از جمع آوری کمک نقدی گرفته تا پخش نشریه و کلیپ.
ایجا میگوییم از آنچه در چهارراه ولی عصر اتفاق می افتد از آنچه در خیمه ای که برای حمایت از مظلوم بنا شده میگذرد و ...

مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِم
«هرکه صبح کند در حالی که اهتمامى به امور مسلمانان ندارد، مسلمان نیست.»

بایگانی

دوشنبه در خیمه چه گذشت....

در روزدوشنبه همانطور که قبلا هم گفته شد قرار بود آقایان فیض، مطهری و زارعی حاضر شوند.اما ساعتی پیش از برنامه تنهاحضور آقای زارعی قطعی شد. 

زارعی با حضور در غرفه به بررسی وضعیت غزه پرداخت و به سوالات حاضرین ‍پاسخ داد. او با اشاره به اینکه جریان مظلوم در منطقه وقتی تسلیم شده همه چیز خود را نثار کرده و از دست داده و وقتی مقاومت کرده با اینکه گاهی شکست خورده ولی دستاوردهایی داشته و دشمن را با مشکلات جدی مواجه کرده است افزود، تسلیم شدن به تجربه این دویست سال ما را به این نتیجه رسانده که داشته ها از دست خواهند رفت ولی مقاومت ما را به دستاوردهایی رسانده گرچه هزینه هایی هم داشته است.فلسطین به ما میگوید باید مقاومت کرد و به سوی آینده حرکت کرد.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مسلح کردن کرانه باختری گفت: بر خلاف آنچه تصور میشود مسلح کردن کمک کردن به جنگ افروزی نیست. وقتی ملتی مسلح شد دشمن به خودش جرات حمله نمی دهد.ریشه های جنگ خشکانده میشود و دشمن در یک فضای سیاسی مجبور میشود به حقوق ۱۱ میلیون فلسطینی تن بدهد و این مقدمه احقاق حقوق آن ها به لحاظ سیاسی است.

در برنامه دیروز گروه های موسیقی  به صورت زنده به اجرا ‍‍پرداختند. هم چنین بخش هایی از انیمیشن «پیام راشل کوری۲» و فیلم «یک به علاوه یک مساوی ۱۱» از دیگر قسمت های برنامه بود.در حاشیه نمایشگاه، کودکان تهرانی برای دوستان فلسطینی خود در غزه نقاشی کشیدند.

  • تنهای پیروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی