غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

ما عده‌ای از دانشجویان هستیم که قرار گذاشتیم در حد توان‌مان برای غزه کاری کنیم.
عصرها از ساعت 17 تا 22 در چهارراه ولی عصر جمع می‌شویم و هر کدام کاری می‌کنیم، از جمع آوری کمک نقدی گرفته تا پخش نشریه و کلیپ.
ایجا میگوییم از آنچه در چهارراه ولی عصر اتفاق می افتد از آنچه در خیمه ای که برای حمایت از مظلوم بنا شده میگذرد و ...

مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِم
«هرکه صبح کند در حالی که اهتمامى به امور مسلمانان ندارد، مسلمان نیست.»

بایگانی

پنج شنبه در خیمه چه گذشت.......

شب گذشته که اخرین روز برپایی خیمه بود از ساعت 7 علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در خیمه و سرپرستی  از ایتام غزه به ایراد سخنرانی و پاسخ گویی به سوالات حضار پرداخت.وی با اشاره به اینکه اسراییل قانع به فلسطین نیست بلکه از نیل تا فرات را میخواهند و بلکه فراتر از آن قسمتی از ایران را چشم دوخته‌اند حمایت از فلسطی ا حمایت از منافع ملی دانست  او با بیان اینکه راه حل مسئله فلسطین وحدت همه کشورهای اسلامی است. وی اضافه کرد ما باید در راه وحدت اسلامی بکوشیم و با عوامل تفرقه‌انگیز مقابله کنیم. او ایده تشکیل یک ارتش اسلامی را نیز بیان کرد. او با اشاره به اینکه کشور های اروپایی و امریکا به طور علنی از اسرائیل حمایت میکنند گفت ما نیز باید به طور علنی از آنها حمایت کنیم وحتی نیرو مسلح برای کمک به آنان بفرستیم.

او ضمن اشاره به اینکه بزرگترین حامی اسراییل امریکاست.افزود  پس بزرگترین دشمن ما امریکاست. به یک معنی امریکا و اسراییل یکی است.











در ضمن سردار سعید قاسمی نیز یکی از میهمانان دبشب بود که متاسفانه نتوانست در برنانه دیشب حضور داشته باشد.

از ساعت 8:30 شب مراسم شب شعر با حضور  سعیدی راد ،مودب ،اسماعیلی برگزار گردید.

از حدود ساعت 9 شب اقای مجتبی رحماندوست به جمع میهمانان اضافه شد. ایشان با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله در خصوص ورود به غزه ابراز امیدواری کرد که به امید خدا به زودی قدس بدست فرزندان حزب الله آزاد خواهد شد.او با با بیان خاطره ملاقات خصوصی اش با سید حسن نصرالله بیان کرد که انگشتر خمینی جهان عرب را از او هدیه گرفته است.




  • تنهای پیروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی