غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

ما عده‌ای از دانشجویان هستیم که قرار گذاشتیم در حد توان‌مان برای غزه کاری کنیم.
عصرها از ساعت 17 تا 22 در چهارراه ولی عصر جمع می‌شویم و هر کدام کاری می‌کنیم، از جمع آوری کمک نقدی گرفته تا پخش نشریه و کلیپ.
ایجا میگوییم از آنچه در چهارراه ولی عصر اتفاق می افتد از آنچه در خیمه ای که برای حمایت از مظلوم بنا شده میگذرد و ...

مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِم
«هرکه صبح کند در حالی که اهتمامى به امور مسلمانان ندارد، مسلمان نیست.»

بایگانی

سخنرانی دکتر رامین

رامین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در باره کارکرد های بنیاد جهانی هولوکاست پاسخ داد، با کاری که حدود هشت سال پیش انجام شد و با طرح سوال در مورد ادعای صهیونیست ها برای اولین بار ما به جای پاسخگویی، سوالی را مطرح کردیم تا قدرت های غربی و مدعیان حقوق بشر در جهان وادار به پاسخ دادن بشوند.

رامین با اشاره به اینکه اتهامی به کسی وارد نشد افزود، تنها سوال شد که اگر هولوکاست حقیقت تاریخی است اجازه بدهند اندیشمندان و تاریخ دانانی که اطلاعات دیگری دارند آن ها هم بیایند و نظرشان را مطرح کنند و افکار عمومی جهان خودشان تصمیم بگیرند و سوال دوم اینکه اگر اروپایی های جنایت کردند چرا صهیونیست ها را وارد سرزمین فلسطین کردند .

او در خصوص راهکارهای ارائه شده گفت ،پیشنهاد این بود یهودیانی  که در جنگ جهانی دوم از اروپا جمع شدند و وارد فلسطین کردند به کشور خودشان برگردند و ما حتی حاضریم کشور مستقلی در اروپا برای یهودیان ایجاد بشود و ولی آن ها پرخاشگری کردند و نشان دادند که منطقی را پذیرا نیستند.


رامین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در باره کارکرد های بنیاد جهانی هولوکاست پاسخ داد، با کاری که حدود هشت سال پیش انجام شد و با طرح سوال در مورد ادعای صهیونیست ها برای اولین بار ما به جای پاسخگویی، سوالی را مطرح کردیم تا قدرت های غربی و مدعیان حقوق بشر در جهان وادار به پاسخ دادن بشوند.

رامین با اشاره به اینکه اتهامی به کسی وارد نشد افزود، تنها سوال شد که اگر هولوکاست حقیقت تاریخی است اجازه بدهند اندیشمندان و تاریخ دانانی که اطلاعات دیگری دارند آن ها هم بیایند و نظرشان را مطرح کنند و افکار عمومی جهان خودشان تصمیم بگیرند و سوال دوم اینکه اگر اروپایی های جنایت کردند چرا صهیونیست ها را وارد سرزمین فلسطین کردند .

او در خصوص راهکارهای ارائه شده گفت ،پیشنهاد این بود یهودیانی  که در جنگ جهانی دوم از اروپا جمع شدند و وارد فلسطین کردند به کشور خودشان برگردند و ما حتی حاضریم کشور مستقلی در اروپا برای یهودیان ایجاد بشود و ولی آن ها پرخاشگری کردند و نشان دادند که منطقی را پذیرا نیستند.

رامین با اشاره به کنفرانسی که در سال 85 در تهران برگزار شد و صاحب نظران جهان از جمله تعدادی از سران یهودی از اروپا و امریکا حضور داشتند ادامه داد ،همه کارشناسان متفق القول شدند که موضوع هولوکاست باید بررسی بشود. او درمورد دلایل مخالفت یهودیان با تشکیل اسرائیل افزود،از نظر یهودیان به شش دلیل وجود اسراییل خطر بالقوه برای قوم یهوداست .

1- ازحدود 2722 سال پیش که یهودیان ازبیت المقدس اخراج شدند دستور دینی آنهااینست که دیگر دور هم جمع نشوند زیرا به فساد روی می آورند و قتل عام می شوند.

2- تا آمدن منجی قوم یهود حق بازگشت به بیت المقدس را ندارند .

3- تا آمدن منجی قوم، یهود اذن تشکیل حکومت نداردزیرا به تعبیر تورات اگر چنین کاری بکند نابود خواهد شد .

اینها سه دلیل عقیدتی برای یهودیان است. حال اسرائیل شکل گرفته است که اولا تشکیل حکومت است . برخلاف تورات ،ثانیا یهودیان را ازجاهای مختلف جهان جمع کرده اندکه خلاف عقاید یهودیان است. ثالثا بیت المقدس را پایتخت قرار دادند که این هم با آموزه های یهود مشکل دارد.اما بحث دیگری هم وجود دارد که این یک بحث تاریخی است. یهودیان بعد از آواره شدن از فلسطین بخشی به غرب رفتند، بخشی به شرق، گروهی که به غرب رفتند با غربیان که نژادپرست هستند کینه قومی و نژادی داشتند .اما همین یهودیان زمانی که به شرق رفتند. نه تنها مشکل قومی و نژادی نداشتند بلکه بعضا در حکومت های قدرتمند شرقی وارد شدند و صاحب نفوذ شدند.بعد از آمدن مسیحیت غیر ازآن کینه قومی یک کینه مذهبی و قومی هم به وجود آمد .مبنای این کینه این بود که یهودیان معتقدند که انها مسیح را که یک یهودی مرتد بوده به تعبیر انها، کشته اند و مسیحیان هم معتقدند که هر یهودی قاتل حضرت مسیح است .

بنابراین دو هزار سال کینه مذهبی و قومی هم بین مسیحیان و یهودیان شکل گرفت.حال ماجرا چیست که با وجود این کینه های مذهبی و نژادی ، در طی 60 سال گذشته ، غربیهای مسیحی ،یهودیان را از اروپاوجاهای مختلف جمع می کنندو آنها را در فلسطین مستقر می کنند و برای آنها حکومت تشکیل می دهند و 60 سال است که با مسلح کردن یهودیها  آنها را تشویق به مسلمان کشی می کنند.

آیا آن کینه های بزرگ پایان یافته است؟اگر این کینه ها پایان یافته بود بایدکاری می کردند تا یهودیان در صلح و صفا زندگی کنند اما آنها را واداربه آدم کشی می کنند.پس ماجرا چیست؟ به نظر میرسد که غربیها می خواهند که آن کینه دو هزار ساله دینی را در سراسر دنیا با یهودیان ایجاد بکنند. هر مسلمان و کودکی که از نوارمحاصره شده غزه  کشته می شود روح بشریت را جریحه دار میکند. این ادم کشی توسط یهودیان ترس این کینه بزرگ را در یهودیان هم ایجاد کرده است.او در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که در باره این تفکر که ابتدا باید کشور پیشرفت کرده وبه توان حداقلی برسد انگاه به حمایت از سایر مسلمان ها بپردازیم گفت اسزائیل حکومتی نیست که به توان تفاهم با آن  رابط داشت وی اسرائیل را پایگاهی برای غارت منابع اسلام خواند .او افزود،تا زمانی که اسرائیل هست امکان ندارد که بتوان اقتصاد را سامان داد و از اموال خود استفاده کرد،او به نقش اسرائیل در کشور های اروپایی اینگونه اشاره کرد،تا زمانیکه اسرائیل اجازه ندهد آلمان و انگلیس اجازه ارتباط با کشوری ندارد.

 

رامین حمایت ما از فلسطین را در واقع دفاع از خود دانست زیرا در صورتی که اسرائیل فلسطین را اشغال کند سایر کشور ها نیز از تجاوزات او در امان نخواهند بود.

  • تنهای پیروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی