غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

ما عده‌ای از دانشجویان هستیم که قرار گذاشتیم در حد توان‌مان برای غزه کاری کنیم.
عصرها از ساعت 17 تا 22 در چهارراه ولی عصر جمع می‌شویم و هر کدام کاری می‌کنیم، از جمع آوری کمک نقدی گرفته تا پخش نشریه و کلیپ.
ایجا میگوییم از آنچه در چهارراه ولی عصر اتفاق می افتد از آنچه در خیمه ای که برای حمایت از مظلوم بنا شده میگذرد و ...

مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِم
«هرکه صبح کند در حالی که اهتمامى به امور مسلمانان ندارد، مسلمان نیست.»

بایگانی

سخنرانی دکتر رجایی فر

اسرائیل در وضعیت مرز رفح حق وتو دارد

خانم رجایی فر با بیان اینکه ممکن است هنوز برای بعضی از مردم ما مبهم باشد که  چرا باید با  وجود مشکلات اقتصادی  از مسلمانان فلسطین حمایت کنیم  کلییاتی  را درباره  شرایط  جغرافیایی  و وضعیت اسفبار مردم  مظلوم غزه ارائه کرد.او با اشاره به اینکه مصر تنها کشور اسلامی هست که  با غزه هم مرز میباشد افزودند ما از مصر توقع داریم به عنوان یک کشوری که مردمش  مسلمان  هستنداجازه ورود نیازهای  مردم غزه از مرز جنوبی با مصر را بدهد اما مصر به دلیل پیمان  دیوید نمیتواند این نیاز را براورده کند.


رجایی فر اضافه کرد،بعد از جنگ های 22 روز و 8 روز و البته جنگ فعلی که هم چنان ادامه دارد مصر اجازه ورود مصالح ساختمانی به غزه را نمیدهد. بنابراین افرادی که  خانه شان تخریب میشود مجبورند  تا ادامه  وضعیت فعلی در  چادر زندگی کنند.

وی با اشاره به  کسانی که  تفکر «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است»  را تکرار میکنند افزود :این افراد باید بدانند این چنین وضعیتی از هیچ ملتی دور نیست اگر از قضای  طبیعی زلزله ای  در تهران بیاید ما نیز دستمان در جلوی تمام دنیا دراز خواهد بود.ایا ان موقع از بی تفاوتی سایر ملت ها ناراحت نخواهید شد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که برای تخریب تونل ها صورت گرفته اضافه کرد ، انتقال مایحتاج از داخل تونل ها  به تنهایی چند صد کشته و زخمی داده که  بر اثر ریزش تونل ها ،یا منفجر کردن آنها  ،استفاده از گازهای سمی و..صورت گرفته است.او از کسانی که تفکر بی تفاوتی نسبت به فلسطین را ترویج میکنند انتقاد کرد که این شرایط را بدرستی توجه نمی کنند.

رجایی فر با مثال زدن عده ای از جوانان امریکایی و کانادایی که در سال های گذشته برای کمک به مردم غزه به غزه رفته اند اضافه کرد،دختر 23 ساله امریکایی به نام« ریچل کری»  برای جلوگیری از تخریب خانه فلسطینیان  جلوی بلدوزر صهیونیست ها می ایستد و نهایتا  کشته میشود .او از بی تفاوتی ها نسبت به مردم مظلوم غزه انتفاد کرد و از  تمام مردم خواستار شد که به هر نحو ممکن به حمایت  از مردم  مظلوم غزه بپردازند.

رجایی فر در پاسخ به سوال یکی از حاضرین درباره راه های کمک به غزه پاسخ داد ، کمکی که میتوانیم بکنیم این است که به اسرائیل کمک نکنیم وی با اشاره به نوشابه کوکاکولا اضافه کرد در دنیا شناخته شده است که از فروش هر بطری نوشابه  کوکاکولا درصدی کمک به ارتش اسرائیل میشود .او هم چنین از کارخانه نستله به عنوان شرکتی که چند سال جایزه حمایت کنندگان رژیم صهیونیستی را از این رژیم دریافت کرده است نام برد و از حضور آن در ایران ابراز تاسف کرد.

رجایی فر با انتقاد از تمامی دولت ها درمورد اجرا نکردن مصوبه های مجلس درخصوص تحریم کالاهای صهونیستی  و پیگیری نکردن مجلس از مردم خواست که در انتظار دولت ها ننشینند و خود کالاهای صهیونیتی را تحریم کنند.او هم چنین به محصولات شرکت«دنت» اشاره کرد وافزود «دنون » یکی از پایه گذاران اسرائیل وخودش یک یهودی صهیونیست است.

رجایی فر در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در باره نقش امریکا و کشورهای غربی در حمایت از اسرائیل،به برخورد دوگانه امریکا وسایر حامیان اسرائیل اشاره کرد و افزود از دیدگاه انها یک بچه اسرائیلی نباید بترسد ولی یک بچه مسلمان باید جلوی چشم پدر و مادرش تکه تکه  شود.

وی با اشاره به برخی دروغ ها در ارتباط با ناصبی بودن فلسطینیان به مساجد امام حسن(ع) وامام حسین (ع) اشاره کرد و افزوداین دروغ ها برای  تنها گذاشتن فلیسطینیان است.

  • تنهای پیروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی