غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

قلب ایران برای غزه می تپد

غزه تنهای پیروز

ما عده‌ای از دانشجویان هستیم که قرار گذاشتیم در حد توان‌مان برای غزه کاری کنیم.
عصرها از ساعت 17 تا 22 در چهارراه ولی عصر جمع می‌شویم و هر کدام کاری می‌کنیم، از جمع آوری کمک نقدی گرفته تا پخش نشریه و کلیپ.
ایجا میگوییم از آنچه در چهارراه ولی عصر اتفاق می افتد از آنچه در خیمه ای که برای حمایت از مظلوم بنا شده میگذرد و ...

مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِم
«هرکه صبح کند در حالی که اهتمامى به امور مسلمانان ندارد، مسلمان نیست.»

بایگانی

مصاحبه با گروه موسیقی حاضر در خیمه

بسم الله

مصاحبه با امیرسهیل سرافرازی از اعضای گروه موسیقی حاضر در خیمه «غزه؛تنهای پیروز»:


  


امیرسهیل سرافرازی: من قاری قرأن بودم و هستم ...


سلام جناب سرافرازی؛

من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و همه حضار و خوانندگان؛

در ابتدا خودتون و گروه رو معرفی کنید؛

افراد گروهمون جناب آقای بهنود خطیب‌زاده نوازنده پیانو٬ جناب آقای حسین احمری نوازنده گیتار٬ آقای علی گازارانی نوازنده نی و خود بنده هم که در خدمتتون هستم .

از خودتون بیشتر بگید چگونه وارد فضای موسیقی شدید و هم‌اکنون چه کارهایی کار میکنید؛

من از ۷ سالگی موسیقی رو شروع کردم و پیش استاد طلایی صداسازی کار میکردم. بعد از آن قاری قرآن شدم و افتخار حضور در محافل قرآنی را دشتم٬کسب مقام‌های استانی قرآنی و بعد هم تربیت معلم قرآن شدم.

بعد از آن برحسب نیاز جامعه و خودم وارد موسیقی شدم و چهارسالی است که ساز میزنم و دوسال است فعالیت حرفه ای موسیقی شروع کردم و در صداسیما تهران و استان مرکزی فعال هستم؛

فعالیت‌های قرآنی رو هنوز ادامه میدهید؟

قطعا ادامه میدهم و الان هم که اینجا هستم مجبور شدم که یکی از کلاس‌هاییکه قران تدریس میکردم رو لغو کنم.

برگردیم به بحث گروه و موسیقی؛ سرپرستی گروه با خودتون بود؟

بله سرپرستی با من بود ولی همه زحمات بر دوش همه ما قرار داشت.

شما قبلا کار مشترک داشتید؟

ما با هم دوستیم ولی تا بحال کار مشترک نکرده بودیم و این اولین همکاریمون با هم در قالب یک گروه بود.

در این مدت چه قطعه‌هایی خواندید و احساس خاصی هم نسبت به آنها داشتید؟

فکر میکنم این هفته به عنوان هفته‌ کودکان غزه بود به همین دلیل سه قطعه‌ای که ما انتخاب و اجرا کردیم درخصوص کودکان غزه بود.

قطعه اول به نام لالایی٬آهنگساز و ترانه‌سرا پرویز منصوری٬ قطعه دوم به نام ترانه٬آهنگساز و تنظیم کننده جدید کار خودمون بودیم و قطعه یک مسجد آقای تاجیک؛

مسلما حس همدردی با کودکان غزه در انسان بوجود میاید خصوصا در فضای اینجا که در یک گوشه برای کودکان یتیم غزه پول جمع میشود٬در گوشه‌ای کودکان ایران بر صورت خود پرچم فلسطین میکشند ...

دیروز با یک خارجی صحبت میکردم و میگفت ما که خارجی‌ایم و هم‌بستگی آیینی نداریم وقتی کودکان مظلوم غزه رو میبینم وجودم درد میاید چه برسد شماها که هم‌کیش هستید.

بازخورد مردم چطور بود؟ جمله خاصی بهتون نگفتند؟

اونچیزیکه ما دیدیم استقبال مردم بود و غالبا تشکر میکردند.

در این بین هم یک آقایی آمدند و گفتند خیلی حَرفه که یک خوانند در این پارک بیاید بدون توجه به مشکلات و نابسامانی صوت و ... برای مردم غزه ساعت‌ها وقت بگذارد  اجرا کند.

اکثر ترانه‌هایی که کار میکنید درحوزه انقلاب اسلامی و مقاومت است؟

اکثر نه٬ همه کارهاییکه اجرا میکنم در این حوزه هست٬ان‌شاءالله در ادامه هم کارهایی درخصوص وحدت اسلامی و قطعا غزه خواهم داشت. قبل از اینکه یایم اینجا هم یک پروژه در دست داشتیم با موضوع غزه که به علت برنامه اینجا یک‌هفته‌ای متقف شده است.

حرف آخر؛

تشکر میکنم از شما و همه دوستانی‌که اینجا واقعا زحمت میکشند و این خیمه رو فعال نگه داشتند.

این قسمت عکس با نمادها خیلی برای من جالب بود.

تشکر از همتون تشکر از اعضای گروه که با مشکلات ساختند و کار را پیش بردند.

ماهمه قلبی برای غزه اومدیم و کار اجرا کردیم امیدوارم که دریافت قلبیمون رو هم بگیریم از این حرکت.

باتشکر از شما بابت تلاش و زحماتتون در این مدت.

 

پایان

 







  • تنهای پیروز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی